expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Zebraliśmy

Zebrane środki w Fundacji na dzień 14.08.2018. to 19.878 zł (w tym 11.921 zł to 1%)

niedziela, 16 marca 2014

Szymek w Dzień Dobry TVN

To był poniedziałek, 10 marca. Dzwoni do mnie Paulina, która jest autorką petycji wprowadzenia Przeciwciał GD2 do Polski. Mówi: siedzisz? jak nie to usiądź! Idziemy do TVN! Już w środę wchodzimy na żywo o 08:50. Jedziesz? Moja odpowiedź była krótka, TAK!
To ogromna szansa by nasz apel poszedł w świat. Naszym celem było apelować o środki finansowe na leczenie Szymka oraz o wprowadzenie leczenie przeciwciałami GD2 do Polski. We wtorek spakowaliśmy się i ruszyliśmy do Pauliny.
W środę pobudka o 6:30 i start do studia.
Zdrowy sen u Pauliny
 Szymek spisał się dzielnie. Wstał rano, ubrał się i wyruszył do telewizji. Był bardzo grzeczny i cierpliwie oczekiwał na wejście na żywo.
Kiedy moja kolej???


Zrobią mi też makijaż???

  
Tato, moja kolej. Trzymaj kciuki!
W realu wszystko wygląda inaczej. Bardzo nam się podobało, a zwłaszcza Szymkowi. Był jak ryba w wodzie. Uwierzcie mi, myślałam, że on tego nie wytrzyma. Bałam się by nie miał Szymek nerwów i złości. Chciałam by był grzeczny...i taki był! Gdy już byliśmy na wizji Szymka interesowało to co widzi w ekranach ustawionych na podłodze. Tam przekaz obrazu był po kilku sekundach i to wzbudziło jego zainteresowanie. Nie wiedział dlaczego na wizji podnosi rękę o jej nie ma w telewizorze. Zanim zrozumiał było już po wszystkim.



Nasz występ zobaczysz klikając na link poniżej
http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/dzieci-z-neuroblastoma-musza-leczyc-sie-za-granica-dlaczego,116075.html

1 komentarz:

  1. widzialam! wykorzystalescie kazda sekunde! to wlasnie zwrocilo moja uwage! Ciesze sie z Waszego szczescia!:)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń